www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!

Royole Corporation bedrijfsprofiel

Logo Royole Corporation
Royole is in 2012 opgericht door aan Stanford afgestudeerde engineers, met als doel de manier waarop mensen omgaan met de wereld om hen heen en deze zien te verbeteren. Het bedrijf creëert en maakt geavanceerde flexibele displays, flexibele sensoren en slimme apparaten. Daarnaast biedt het IP-licenties, diensten, en oplossingen voor alle industrieën die met displays en flexibele elektronica werken. In 2014 introduceerde Royole ’s werelds dunste full-color AMOLED flexibele display, met een dikheid van 0,01mm en een buigradius van 1mm. In 2015 werd begonnen met de massaproductie van eigen elektronische apparaten, en werd ’s werelds eerste vouwbare mobiele theater geïntroduceerd. In 2016 werd het eerste gebogen autodashboard geïntroduceerd.

Royole heeft veel awards gewonnen voor technologische innovatie en snelle groei, waaronder de Best of CES 2016 van Thomson Reuters, “5 Under 5” 2015 Most Innovative Startups in China vam Scientific American, 2016 Annual Tech & Innovation Award van San Francisco Business Times, en 2015 Top 10 Most Innovative Entrepreneurs in the US and China van Forbes. Grote durfkapitalisten als IDG Capital Partners, CITIC Capital, Knights Investment en Shenzhen Capital Group investeerden in Royole. Het bedrijf is een ‘unicorn’ en beschikt over kantoren in Fremont (Californië), Hong Kong en Shenzhen, China.

T : (866) 397-0080 ext. 0106
E : Sales.global@royole.com