www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
International Card Services (ICS) bedrijfsprofiel
Logo International Card Services (ICS)
International Card Services (ICS) verzorgt als creditcardmaatschappij al bijna 30 jaar de uitgifte en het gebruik van Mastercard en Visa creditcards in Nederland. Met zo’n 3 miljoen creditcards in portefeuille is ICS marktleider in Nederland. ICS bedient zowel consumenten als klanten op de klein, middel en grootzakelijke markt. De creditcards die ICS uitgeeft zijn het meest geaccepteerd ter wereld; betalen met een ICS creditcard betekent wereldwijd veilig betaalgemak, excellente service en verzekerd zijn als er iets mis gaat.

ICS geeft niet alleen eigen creditcards uit, maar doet dit ook in samenwerking met partners zoals retailers, banken en belangenorganisaties. Zo geeft ICS onder andere de ABN AMRO Creditcard, de ANWB Creditcard, de Bijenkorf Card en de Deutsche Bank Creditcard uit. ICS opereert sinds 2010 als 100% dochter van ABN AMRO Bank N.V. en heeft vestigingen in Nederland en Duitsland. www.businesscard.nl

T : 020 66 00 950
E : persvoorlichting@icscards.nl
W :

Volg International Card Services (ICS) op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
11 jun 2019 Contactloos betalen met ICS Visa Cards via Garmin en Fitbit smartwatches

18 dec 2017 ICS en SRXP slaan handen ineen voor betaal- en declaratiegemak

18 sep 2017 Slechts 10 procent van de kleine ondernemers besteedt administratie volledig uit
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com