www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2499 volgers blijven op de hoogte!

MeetingpointAdvies bedrijfsprofiel

Logo MeetingpointAdvies
MeetingpointAdvies helpt onafhankelijke financieel adviesbureaus bij het adviseren van hun klanten door het hele proces van vergelijken, offreren, aanvragen en muteren van verzekeringsproducten en premies snel en overzichtelijk te maken, en dat scheelt tijd!

Het vergelijkingsplatform van MeetingpointAdvies biedt de mogelijkheid (op termijn) alle particuliere producten van verschillende verzekeraars in één overzicht met elkaar te vergelijken op prijs en voorwaarden. In 2016 is MeetingpointAdvies gestart met iAOV, toen nog als MAS vergelijkingen. In de tweede helft van 2017 en in de loop van 2018 zullen meer producten - zoals ORV en particulier schade - aan de vergelijker worden toegevoegd.

Je behoudt als adviseur je volledige onafhankelijkheid en wordt tegelijkertijd ontzien van diverse administratieve werkzaamheden. Hierdoor kan je meer tijd besteden aan de belangrijke zaken: je klant bijvoorbeeld.

T : 0800 666 77 77
E : support@meetingpointadvies.nl
W :

Volg MeetingpointAdvies op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
MeetingpointAdvies breidt dienstverlening bij vergelijkers voor schade particulier verder uit

MeetingpointAdvies breidt uit met nieuwe ORV-vergelijker

MAS Vergelijkingen wordt MeetingpointAdvies: het centrale punt voor verzekeringsadviseurs
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl