www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauContentbureau

VPRO bedrijfsprofiel

Logo VPRO
Grensverkenners sinds 1926

De VPRO is een creatieve publieke mediaorganisatie die met inhoudelijk verdiepende programma’s en intelligent vermaak grenzen verkent. Door buiten de gebaande paden te treden en te duiden wat er in de wereld gebeurt, willen we bijdragen aan nieuwe inzichten en ideeënvorming. Onze verslaggevers in binnen- en buitenland, onderzoeksjournalisten en documentairemakers agenderen onderwerpen vanuit ongebruikelijke invalshoeken. Dat doen we eveneens met onze dramaproducties, jeugdprogramma’s en satire.
We staan open voor het experiment en creatieve, onorthodoxe ideeën. Op alle platforms zetten we in op originele vormen van vertellen. Hierbij zien wij ons continu uitgedaagd door het steeds veranderende mediagebruik en de toenemende distributiemogelijkheden.

088-2058 911
info@vpro.nl

perspagina

KvK