www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
VPRO bedrijfsprofiel
Logo VPRO
Grensverkenners sinds 1926

De VPRO is een creatieve publieke mediaorganisatie die met inhoudelijk verdiepende programma’s en intelligent vermaak grenzen verkent. Door buiten de gebaande paden te treden en te duiden wat er in de wereld gebeurt, willen we bijdragen aan nieuwe inzichten en ideeënvorming. Onze verslaggevers in binnen- en buitenland, onderzoeksjournalisten en documentairemakers agenderen onderwerpen vanuit ongebruikelijke invalshoeken. Dat doen we eveneens met onze dramaproducties, jeugdprogramma’s en satire.
We staan open voor het experiment en creatieve, onorthodoxe ideeën. Op alle platforms zetten we in op originele vormen van vertellen. Hierbij zien wij ons continu uitgedaagd door het steeds veranderende mediagebruik en de toenemende distributiemogelijkheden.

T : 088-2058 911
E : info@vpro.nl
W :
        perspagina

Volg VPRO op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
9 okt 2019 VPRO Tegenlicht: De grote dataroof

8 okt 2019 Groeien baby's straks in een kunstmatige baarmoeder? Donderdag 17 oktober om 20.55 uur op NPO 3

18 sep 2019 VPRO Tegenlicht: Voorbij de emoji
 VPRO persberichtenarchief (12 berichten)
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com