www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Webfleet Solutions bedrijfsprofiel

Logo Webfleet Solutions
Webfleet Solutions is een van ’s werelds grootse aanbieders van telematica-oplossingen voor wagenparkbeheer, voertuigtelematica en connected cars. WEBFLEET, het paradepaardje onder zijn Software-as-a-Service (SaaS)-oplossingen, wordt door bedrijven van elke omvang gebruikt voor het verbeteren van de voertuigprestaties, het besparen van brandstof, het ondersteunen van chauffeurs en het verhogen van de efficiëntie van het wagenpark. Webfleet Solutions biedt daarnaast diensten aan voor verzekeraars, leasebedrijven, auto-importeurs en dienstverleners die voorzien in de behoeften van zowel consumenten als zakelijke klanten. Webfleet Solutions heeft wereldwijd 50.000 klanten en ondersteunt bestuurders in ruim 100 landen. Het biedt hen toegang tot het krachtigste lokale ondersteuningsnetwerk binnen de branche en het breedste scala aan sectorspecifieke applicaties van derden en integraties. De klanten van Webfleet Solutions profiteren dagelijks van de hoge normen op het gebied van geheimhouding, integriteit en beschikbaarheid van zijn voor ISO/IEC 27001:2013 gecertificeerde dienst, die in november 2018 opnieuw met goed gevolg werd geaudit. Webfleet Solutions maakt deel uit van Bridgestone Europe NV/SA (“Bridgestone”), een dochteronderneming van Bridgestone Corporation, ’s werelds grootste fabrikant van banden en rubber.

KvK

Volg Webfleet Solutions via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Justdiggit en Webfleet Solutions lanceren Green Your Fleet-platform dat wagenparkklanten ondersteunt om CO2-uitstoot te compenseren