www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2482 volgers blijven op de hoogte!

Xperity BV bedrijfsprofiel

Logo Xperity BV
Wij zijn Xperity. Na jarenlang bij verschillende grote bedrijven te hebben gewerkt, waarbij we voor diverse klanten succesvol CRM hebben geïmplementeerd, gaan wij nu onder eigen vlag verder. Onze passie om klanten te ondersteunen met CRM is nog nooit zo groot geweest en kan alleen worden geëvenaard door onze uitgebreide deskundigheid en ervaring.
Onze missie is om elke ondernemer en elke organisatie te ondersteunen met de beste CRM oplossingen om daarmee hun businessdoelstellingen te realiseren. Wij kiezen daarbij voor top technologie met een menselijke maat. Wij kiezen voor Microsoft Dynamics 365.

Als Cloud CRM Goldpartner van Microsoft kunnen wij u een complete CRM Experience aanbieden.

----

Xperity is a Microsoft Cloud Customer Relationship Management Gold Partner. We are dedicated to supporting our customers in successfully achieving their Customer Engagement goals and ambitions. We have an extensive track record and are specialized in delivering Microsoft Dynamics 365 solutions.

Our mission is developing strong partnerships with our customers and assisting them in becoming more competitive and productive.

T : 020-7505080
E : info@xperity.nl