www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekers

Barracuda Networks bedrijfsprofiel

Logo Barracuda Networks
Barracuda (NYSE: CUDA) vereenvoudigt IT met voor de cloud geschikte oplossingen waarmee klanten hun netwerken, toepassingen en data kunnen beschermen, ongeacht waar deze zich bevinden. Deze krachtige, gemakkelijk te gebruiken en betaalbare oplossingen worden gebruikt door ruim 150.000 organisaties over de hele wereld. Ze zijn beschikbaar als appliance, als virtuele appliance en in configuraties voor de cloud en voor hybride omgevingen. Het businessmodel van Barracuda is gericht op het bieden van waardevolle, op abonnementen gebaseerde IT-oplossingen die end-to-end netwerk- en databescherming bieden.

023 - 562 8208
barracuda@mcspr.nl

Volg Barracuda Networks via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten