www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
Barracuda Networks bedrijfsprofiel
Logo Barracuda Networks
Barracuda (NYSE: CUDA) vereenvoudigt IT met voor de cloud geschikte oplossingen waarmee klanten hun netwerken, toepassingen en data kunnen beschermen, ongeacht waar deze zich bevinden. Deze krachtige, gemakkelijk te gebruiken en betaalbare oplossingen worden gebruikt door ruim 150.000 organisaties over de hele wereld. Ze zijn beschikbaar als appliance, als virtuele appliance en in configuraties voor de cloud en voor hybride omgevingen. Het businessmodel van Barracuda is gericht op het bieden van waardevolle, op abonnementen gebaseerde IT-oplossingen die end-to-end netwerk- en databescherming bieden.

T : 023 - 562 8208
E : barracuda@mcspr.nl
W :

Volg Barracuda Networks op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
2 okt 2019 SCADAfence automatiseert beveiliging van OT-netwerken met integratie van Barracuda CloudGen Firewall

1 okt 2019 Barracuda Forensics and Incident Response nu beschikbaar als aparte oplossing

24 sep 2019 Nieuwe Barracuda CloudGen Firewall biedt automatische en veilige migraties naar de cloud
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl