www.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2481 volgers blijven op de hoogte!

think project! BeNeLux bedrijfsprofiel

Logo think project! BeNeLux
Al meer dan vijftien jaar levert think project! een kant-en-klaar en verder vorm te geven Common Data Environment (CDE) voor bouw- en engineering-projecten. think project! speelt in op de toenemende vraag naar digitale bouwoplossingen die cross-enterprise collaboration en information-management mogelijk maken.
think project! biedt ook oplossingen voor procesmanagement voor building information modelling (BIM) en interfaces voor algemene bedrijfsapplicaties als ERP. think project! richt zich op de hedendaagse uitdagingen op het gebied van digitalisering in de bouw- en engineering-sector met state-of-the-art softwareoplossingen en consultancy en diensten.

think project! werd in 2000 opgericht in München (Duitsland). Sindsdien is het bedrijf uitgegroeid tot de toonaangevende leverancier voor cross-enterprise collaboration en information-management in Europa. think project! heeft ook aandelen in bedrijven die aanvullende oplossingen en diensten leveren.

Klanten in de bouw- en engineering-sector van over de hele wereld worden bediend vanuit think project!’s hoofdkantoor in München en via verschillende dochterondernemingen in heel Europa. Vanuit het R&D-hoofdkantoor in Berlijn worden de multinationale R&D-teams – die verantwoordelijk zijn voor softwareontwikkeling en -innovatie – aangestuurd. think project! Benelux is verantwoordelijk voor de sales, marketing, levering en ondersteuning van think project!-oplossingen in de Benelux. Het bedrijf is gevestigd in Utrecht en staat onder leiding van Jules van der Weide.

T : +31 30 80803 20
E : info@thinkproject.com