Contentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
TJIP bedrijfsprofiel
Logo TJIP
‘The Platform Engineers’ van het Delftse technologiebedrijf TJIP bouwen en ondersteunen digitale platforms samen met de businesspartners van het bedrijf. Het betreft onder meer platforms voor banken en verzekeraars in Nederland. De platforms helpen om kennis, mensen en techniek te verbinden en organisaties efficiënter en transparanter te laten functioneren. TJIP heeft als missie met branche-brede business platforms de bedrijfskritische processen van onder meer financiële instellingen op eenvoudige wijze beschikbaar te maken voor adviseurs en consumenten. In Delft werken meer dan honderd gedreven professionals aan mission critical platforms bij onder andere ABN AMRO, Achmea, BlackRock, Eurocross en HSK.

T : +31(0)15-7890789
E : info@tjip.com
W :

Volg TJIP op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
31 jul 2019 Twintiger twee keer zo vaak als oudere bereid data te delen in ruil voor hypotheekkorting

2 jul 2019 Deeleconomie en collectief optrekken vooral populair bij huurder onder de dertig

6 nov 2018 Nederlander onvoldoende bewust van mogelijkheden spraaktechnologie op de werkvloer
 TJIP persberichtenarchief (12 berichten)
Bedrijfslocatie

www.EVENTIVE.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl