www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

2515 volgers @ICTberichten

Mirakl bedrijfsprofiel

Logo Mirakl
Mirakl biedt het eerste en meest geavanceerde enterprise SaaS-marktplaatsplatform. Met Mirakl kunnen organisaties in B2B- en B2C- sectoren sneller marktplaatsen lanceren, hun bedrijf doen groeien en ondernemen in het vertrouwen dat ze alsmaar stijgende consumentenverwachtingen kunnen overtreffen. Platforms zijn hét nieuwe concurrentievoordeel in de e-commerce branche, en 's werelds meest vertrouwde merken kiezen Mirakl voor zijn uitgebreide oplossing, bestaande uit technologie, expertise, en het Mirakl Connect-ecosysteem, om de kracht van het platform businessmodel optimaal te benutten. Bedrijven die Mirakl gebruiken om hun strategie te versnellen, op te schalen en wendbaarder te worden in het competitieve e-commerce landschap zijn onder meer: ABB, Astore by AccorHotels, Best Buy Canada, Blokker, Carrefour, Catch, Changi Airport, Darty, Kleertjes, Leroy Merlin, Maisons du Monde, Maykers, Metro en Toyota Material Handling.

mirakl@clarity.pr

Volg Mirakl ook via: twitter | linkedin
Laatste persberichten
fonQ groeit met 142% jaar over jaar dankzij gebruik van Mirakl-marktplaatsplatform