www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.LVTPR.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!

MyCademy bedrijfsprofiel

Logo MyCademy
Op het platform MyCademy.com, dat in januari 2016 werd gelanceerd, kunnen ICT’ers gebruikmaken van ruim 500 online trainingen, virtuele labs, proefexamens en 45.000 e-books & video’s. Vanaf elk device en op elk gewenst moment hebben zij toegang tot het platform. MyCademy.com is goedkoper dan klassikale lessen, kost minder tijd, is gemakkelijker te plannen en altijd beschikbaar. Sparren met collega’s en kennis delen met andere MyCademy-gebruikers is laagdrempelig en ook chatten met een docent behoort tot de mogelijkheden. Dankzij de uitgebreide voortgangsinformatie op ieder gewenst niveau kan elke organisatie grip houden op de kennisontwikkeling van medewerkers.
Om ervoor te zorgen dat klanten continu leren succesvol kunnen implementeren, ondersteunt MyCademy haar klanten doorlopend met adviezen van het klantsuccesteam.

T : +31 (0)26 - 2051333
E : info@mycademy.com