www.LVTPR.comContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2470 volgers blijven op de hoogte!
Datto bedrijfsprofiel

Datto beschermt bedrijfsgegevens en biedt tienduizenden snelgroeiende bedrijven over de gehele wereld een veilige verbinding. Datto’s Total Data Protection-oplossingen zorgen voor probleemloze toegang tot bedrijfsgegevens op locatie, onderweg en in de cloud. Door de bundeling met Autotask zijn ook de businesssoftware en endpoint management geïntegreerd. Wereldwijd vertrouwen duizenden IT-dienstverleners op Datto’s combinatie van toonaangevende technologie en toegewijde dienstverlening, die er samen voor zorgen dat bedrijven ‘always on’ zijn. Het hoofdkantoor van Datto wereldwijd staat in Norwalk, Connecticut (VS). Het Europese hoofdkantoor staat in Reading, Engeland. Andere vestigingen bevinden zich in Rochester, Boston, Portland, Toronto, Londen, Singapore, Sydney, Frankfurt en Amsterdam.

T : +31 20 888 61 00
E : EMEApartners@datto.com
W :

Volg Datto op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten

Datto persberichtenarchief (23 berichten)
Bedrijfslocatie

Contentbureauwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl