Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
Datto bedrijfsprofiel
Logo Datto
Datto beschermt bedrijfsgegevens en biedt tienduizenden snelgroeiende bedrijven over de gehele wereld een veilige verbinding. Datto’s Total Data Protection-oplossingen zorgen voor probleemloze toegang tot bedrijfsgegevens op locatie, onderweg en in de cloud. Door de bundeling met Autotask zijn ook de businesssoftware en endpoint management geïntegreerd. Wereldwijd vertrouwen duizenden IT-dienstverleners op Datto’s combinatie van toonaangevende technologie en toegewijde dienstverlening, die er samen voor zorgen dat bedrijven ‘always on’ zijn. Het hoofdkantoor van Datto wereldwijd staat in Norwalk, Connecticut (VS). Het Europese hoofdkantoor staat in Reading, Engeland. Andere vestigingen bevinden zich in Rochester, Boston, Portland, Toronto, Londen, Singapore, Sydney, Frankfurt en Amsterdam.

T : +31 20 888 61 00
E : EMEApartners@datto.com
W :

Volg Datto op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
22 okt 2019 Datto organiseert zijn grootste Europese conferentie voor Managed Service Providers ooit

16 okt 2019 Financiële schade van downtime door ransomware meer dan 200 procent gestegen

12 sep 2019 Datto host vijfde Europese DattoCon in Parijs
 Datto persberichtenarchief (25 berichten)
Bedrijfslocatie

www.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl