www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2476 volgers blijven op de hoogte!
Qmatic bedrijfsprofiel
Logo Qmatic
Qmatic Group is marktleider in technologische Customer Journey Management oplossingen. Al meer dan 30 jaar leveren wij een bijdrage in het creëren van opmerkelijke Customer Experiences bij publieke en private organisaties waarbij onze software en hardware zorgen voor een naadloze aansluiting tussen online en on-site processen. Ons geïntegreerde enterprise platform en onze analyses geven inzicht in de mogelijkheden tot het verbeteren van klantinteractie, informatie-voorziening en het optimaliseren van personeel- en resourceplanning.

Elk jaar verzorgen wij 1,8 miljard customer journeys in meer dan 120 landen. Qmatic heeft haar hoofdkantoor in Zweden en wordt wereldwijd vertegenwoordigd door een breed netwerk van dochterondernemingen en partners. We keep the World in Go!

T : +31 (0)714023344
E : info.nl@qmatic.com
W :

Volg Qmatic op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
21 mrt 2018 Erasmus MC en Qmatic breiden partnerschap verder uit

15 dec 2017 Customer experience ‘differentiator’ in nieuwe XXL-winkels van Coolblue

6 sep 2017 Hoe creëert u een succesvolle customer journey – survival guide op basis van 2 miljard ervaringen
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.EVENTIVE.nl