www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Contentbureau.nl bedrijfsprofiel

Logo Contentbureau.nl
Noem ons hoe je wilt: contentmarketeers, contentstrategen, tekstschrijvers of copywriters. We adviseren en bedenken creatieve concepten en zetten samen met jou een content(marketing)strategie op. Samen gaan we voor het content-effect.

Content maken die onmisbaar is en die iedereen wil consumeren; dát is wat wij nastreven. Door ervoor te zorgen dat de doelgroep taalt naar meer en zich conformeert met de zender (het merk), bereiken we het content-effect. Dat kan zijn: meer leads of meer media-aandacht, maar ook een betere autoriteitspositie of meer naamsbekendheid. We gaan daarbij prat op onze hoge kwaliteitsstandaard en laten daarom al onze content altijd controleren door een eindredacteur.

Met een achtergrond in online marketing, communicatie, journalistiek, pr of de Nederlandse taal is er altijd wel iemand die jouw contentvraag kan beantwoorden. Van doelgroepanalyse tot contentcreatie, distributie en de analyse; aan Contentbureau heb je een contentpartner met inhoud. En het mooie is: we adviseren je niet alleen over de juiste strategie, we voeren hem ook voor je uit.

Contentbureau is onderdeel van de LVT Group. Hier werken ongeveer zeventig communicatieprofessionals in de disciplines pr, social media, marketing, sales, tekst en redactie en evenementenorganisatie.

info@contentbureau.nl

Volg Contentbureau.nl via: facebook | twitter | linkedin | instagram
Laatste persberichten
Twee nieuwe content creators voor Contentbureau