www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
SER Group bedrijfsprofiel
Logo SER Group
SER is Europa's grootste leverancier van complete Enterprise Content Management-oplossingen voor informatielogistiek en de digitale werkplek. Met de toonaangevende Doxis4 iECM omgeving heeft SER de afgelopen 30 jaar nieuwe standaarden gezet in de ontwikkeling van content managementsoftware (CRM). Meer dan een miljoen tevreden gebruikers vertrouwen wereldwijd op onze gebruiksvriendelijke, rendement verhogende oplossingen op het gebied van informatie. Het geïntegreerde ECM en BPM (business process management) platform integreert naadloos content en procedures. SER´s ECM Excellence verenigt visie, enthousiasme, ervaring, inzicht en deskundigheid van ons team van meer dan 550 medewerkers.

Met vestigingen in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, de Benelux, Frankrijk, Spanje, Polen, Rusland, het Verenigd Koninkrijk en China, bieden we onze klanten gelokaliseerde producten en diensten die zijn afgestemd op hun behoeften. Een internationaal netwerk van professionele zakenpartners biedt ondersteuning op andere locaties.

T : +31 20 45 09 195
F : +31 20 57 92 110
E : info@ser-solutions.nl
W :

Volg SER Group op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
17 okt 2019 Naadloze koppeling CRM-systeem Salesforce en ECM-oplossing Doxis4

24 sep 2019 Deutsche Bahn migreert intelligent content management platform van SER Group naar de cloud

29 jul 2019 SER genoemd als ‘strong performer’ in ECM-contentplatformmarkt
Bedrijfslocatie