www.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

Roche Diabetes Care bedrijfsprofiel

Logo Roche Diabetes Care

Roche Diabetes Care is al meer dan 40 jaar een pionier in innovatieve diabetestechnologieën en diensten en een wereldleider op het gebied van geïntegreerd diabetesmanagement. Als wereldleider op het gebied van geïntegreerd diabetesbeheer, werken meer dan 5000 werknemers in meer dan 100 markten over de hele wereld dagelijks om mensen met diabetes te helpen minder aan hun diabetes en bijbehorende routines te denken en hen te ontzorgen.

Roche Diabetes Care werkt samen met zorgverleners, zorgaanbieders en betalers om deze complexe aandoening optimaal te beheren en bij te dragen aan duurzame zorgstructuren. Onder het merk

Accu-Chek® en in samenwerking met partners creëert Roche Diabetes Care waarde door geïntegreerde oplossingen te bieden voor het bewaken van glucosewaarden, de afgifte van insuline en het volgen en interpreteren van relevante data voor een succesvolle therapie. Door een toonaangevend open ecosysteem op te zetten en digitale oplossingen en apparaten aan te sluiten, zal Roche Diabetes Care een optimaal persoonlijk diabetesmanagement mogelijk maken en zo de therapieresultaten verbeteren.

Sinds 2017 maakt mySugr, met zijn toonaangevende mobiele app en diensten voor diabetesmanagement, deel uit van Roche Diabetes Care.

Roche Diabetes Care maakt deel uit van Roche Diagnostics, gevestigd in Basel, Zwitserland. Kijk voor meer informatie op www.accu-chek.nl en www.mysugr.com.

almere.accu-chek@roche.com

Volg Roche Diabetes Care via: twitter | youtube