www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2474 volgers blijven op de hoogte!
Roche Diabetes Care bedrijfsprofiel
Logo Roche Diabetes Care
Roche Diabetes Care is een pionier in de ontwikkeling van bloedglucosemeters en een wereldleider op het gebied van diabetes management systemen en services. Het merk Accu-Chek is al meer dan 40 jaar toegewijd aan het in staat stellen van mensen met diabetes om een zo normaal en actief mogelijk leven te leiden en zorgverleners zo goed mogelijk te ondersteunen bij de zorg aan hun patiënten. Vandaag de dag biedt het Accu-Chek portfolio mensen met diabetes en hun zorgverleners innovatieve producten en impactvolle oplossingen voor gemakkelijk, efficiënt en effectief diabetes management. Het omvat bloedglucosemeters, insulinepompen, prikpennen, datamanagement en educatieprogramma’s die bijdragen aan een verbeterde medische uitkomst. Roche Diabetes Care maakt deel uit van Roche Diagnostics, gevestigd in Basel, Zwitserland. Kijk voor meer informatie op www.accu-chek.nl.

T : 036 539 4800
E : almere.accu-chek@roche.com