www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl
2482 volgers blijven op de hoogte!

Bomgar bedrijfsprofiel

Logo Bomgar
Bomgar is marktleider in enterprise-oplossingen voor Secure Access. De geavanceerde producten van Bomgar voor remote support, toegangsbeheer en identity management helpen support- en securityprofessionals hun productiviteit en veiligheid te verhogen dankzij beveiligde en gecontroleerde verbindingen met systemen en apparaten waar ook ter wereld.

Meer dan 11.000 bedrijven wereldwijd vertrouwen op Bomgar om uitmuntende supportdiensten te leveren en de risico's voor kostbare gegevens en systemen te verminderen. De klanten van Bomgar bestaan uit een aantal van de voornaamste IT-outsourcers, systems integrators, softwareleveranciers, gezondheidszorgorganisaties, overheidsinstanties, universiteiten, financiële instellingen en winkelketens.

Bomgar is een private onderneming met kantoren in Atlanta, Jackson, Washington D.C., Frankfurt, Londen, Parijs, ’s-Hertogenbosch en Singapore.

T : +31 20 894 3373
W :

Volg Bomgar op: facebook | twitter | linkedin | blog
Laatste persberichten
Bomgar Remote Support 18.1 is nu ook AVG compliant

Bomgar maakt integratie in Azure mogelijk voor remote support- en privileged access-oplossingen

Bomgar introduceert veilige oplossing voor schermdeling iOS-devices
 Bomgar persberichtenarchief (8 berichten)
Bedrijfslocatie

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl