www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

LexisNexis bedrijfsprofiel

Logo LexisNexis
Over LexisNexis® Legal & Professional
LexisNexis Legal & Professional is een toonaangevende wereldwijde aanbieder van content en technologische oplossingen die professionals die zich bezighouden met juridische of fiscale aangelegenheden, binnen bedrijfs-, overheids-, academische en non-profitorganisaties, helpt om geïnformeerde beslissingen te nemen en betere bedrijfsresultaten te realiseren. Als digitale pionier was de onderneming de eerste die juridische en zakelijke informatie online aanbood met haar Lexis®- en Nexis®-diensten. Vandaag de dag zet LexisNexis Legal & Professional de meest geavanceerde technologie en de beste content in om professionals te helpen om sneller, eenvoudiger en effectiever te werken. Door nauwe samenwerking met haar klanten waarborgt de onderneming dat organisaties aangeboden oplossingen kunnen inzetten om risico's te verkleinen, de productiviteit te verbeteren, de winstgevendheid te verhogen en hun activiteiten te laten groeien. LexisNexis Legal & Professional heeft wereldwijd ruim 10.000 medewerkers die klanten in meer dan 175 landen bedienen. Het is onderdeel van RELX Group, een wereldwijd toonaangevende leverancier van informatie en analytics voor professionele en zakelijke klanten in verschillende markten.

Over LexisNexis® Business Insight Solutions (BIS)
LexisNexis Business Insight Solutions (BIS) is een bedrijfsonderdeel van LexisNexis® Legal & Professional. LexisNexis BIS biedt ondernemingen en organisaties over de hele wereld het laatste nieuws, bedrijfsinformatie en gegevens uit openbare registers via haar aanbod van oplossingen, waaronder het bekroonde Lexis Diligence®. Deze unieke combinatie van toonaangevende content en innovatieve technologie helpt zakelijke professionals om meer weloverwogen beslissingen te nemen door ze snel en eenvoudig toegang te bieden tot het laatste nieuws, feiten en inzichten met betrekking tot hun merk, klanten, prospects, concurrenten, leveranciers en branchetrends.

Karin van Geelen
lexisnexis@yellow-communications.com

Volg LexisNexis via: twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten