www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2474 volgers blijven op de hoogte!
Homerr bedrijfsprofiel
Logo Homerr
Homerr is het grootste sociale pakkettennetwerk in Nederland. Homerr gelooft dat online shoppen nog leuker, makkelijker en ‘schoner’ kan. Dit doen zij door het creëren en faciliteren van een sociaal logistiek netwerk, waarmee de problematiek van de pakketbezorging wordt opgelost. Gemak, controle, efficiëntie en verminderde CO2 uitstoot zijn belangrijke drijfveren geweest voor de oprichting. Homerr is opgericht door Juriaan Matthijssen en Mark-Jan Pieterse. Zowel het Homerr netwerk als Homerr groeit snel. Particulieren en (lokale) retailers, aangesloten bij het Homerr netwerk, kunnen door middel van een app aangeven dat ze bereid zijn om tegen een kleine vergoeding pakketjes te ontvangen voor buurtgenoten. Daarmee heeft Homerr het grootste buren-afhaal-netwerk van Europa.

T : 020 - 261 73 89
E : hallo@homerr.com
W :
        perspagina

Volg Homerr op: facebook | twitter
Laatste persberichten
22 okt 2019 Homerr rolt BuurtPunten netwerk landelijk uit in Denemarken samen met Bring

18 dec 2018 Toenemende druk op pakketmarkt vraagt om mentaliteitsverandering consument

15 mei 2018 Last-mile startup Homerr ontvangt 1 MLN groeikapitaal
 Homerr persberichtenarchief (7 berichten)
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl