www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekers

Homerr bedrijfsprofiel

Logo Homerr
Homerr is het grootste sociale pakkettennetwerk in Nederland. Homerr gelooft dat online shoppen nog leuker, makkelijker en ‘schoner’ kan. Dit doen zij door het creëren en faciliteren van een sociaal logistiek netwerk, waarmee de problematiek van de pakketbezorging wordt opgelost. Gemak, controle, efficiëntie en verminderde CO2 uitstoot zijn belangrijke drijfveren geweest voor de oprichting. Homerr is opgericht door Juriaan Matthijssen en Mark-Jan Pieterse. Zowel het Homerr netwerk als Homerr groeit snel. Particulieren en (lokale) retailers, aangesloten bij het Homerr netwerk, kunnen door middel van een app aangeven dat ze bereid zijn om tegen een kleine vergoeding pakketjes te ontvangen voor buurtgenoten. Daarmee heeft Homerr het grootste buren-afhaal-netwerk van Europa.

hallo@homerr.com

perspagina

Volg Homerr via: facebook | twitter
Laatste persberichten