www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2474 volgers blijven op de hoogte!
BCC bedrijfsprofiel
Logo BCC
BCC bestaat sinds 1969 en is onderdeel van de beursgenoteerde multinational FNAC. Hierdoor is BCC in staat nieuwe ontwikkelingen snel te signaleren en voorop te lopen bij de introductie van nieuwe producten. Met 1.400 werknemers en 73 vestigingen is BCC een van de leidende elektro-speciaalzaken in Nederland.

BCC hanteert de belofte High Service en Low Pricing. De consument mag nooit teveel betalen ( Low Pricing ) en verdient de best mogelijke service ( High Service ). Daarom vergelijkt BCC dagelijks haar prijzen met die van de concurrent en verlaagt direct haar prijzen als hetzelfde apparaat bij een vergelijkbare concurrent goedkoper wordt aangeboden. Optimale service uit zich o.a. in deskundig en enthousiast personeel, click en collect service, een snelle bezorgdienst diverse installatie-mogelijkheden en snelle afhandeling van reparaties.

T : 020 3348 888
W :