Contentbureauwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!

Celonis bedrijfsprofiel

Logo Celonis
Celonis is een softwarebedrijf dat de Intelligent Business Cloud aanbiedt, een oplossing gebaseerd op process mining-technologie. Als marktleider in process mining, helpt Celonis bedrijven snel inzicht te krijgen in operationele processtromen voor het optimaliseren van hun bedrijfstransformatie. Bedrijven wereldwijd – waaronder Siemens, GM, 3M, Airbus en Vodafone – vertrouwen al op Celonis’ technologie om hun bedrijfsprocessen te optimaliseren. Dit resulteert in een miljoenenbesparing en tegelijkertijd zorgt het voor een hogere klanttevredenheid.

Op dit moment heeft Celonis kantoren in Nederland, Duitsland, de Verenigde Staten, en het Verenigd Koninkrijk.

T : +49 89 4161596 70
W :

Volg Celonis op: facebook | twitter | linkedin | blog
Laatste persberichten
13 nov 2019 Sartorius verbetert leverbetrouwbaarheid en klantervaring met Celonis Process Mining

22 okt 2019 Celonis lanceert geavanceerde tools voor het optimaliseren van processen

18 sep 2019 Celonis en Genpact combineren software en consultancy voor optimale transformatieprocessen
 Celonis persberichtenarchief (10 berichten)
Bedrijfslocatie

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nl