www.LVTPR.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
Celonis bedrijfsprofiel
Logo Celonis
Celonis is een softwarebedrijf dat de Intelligent Business Cloud aanbiedt, een oplossing gebaseerd op process mining-technologie. Als marktleider in process mining, helpt Celonis bedrijven snel inzicht te krijgen in operationele processtromen voor het optimaliseren van hun bedrijfstransformatie. Bedrijven wereldwijd – waaronder Siemens, GM, 3M, Airbus en Vodafone – vertrouwen al op Celonis’ technologie om hun bedrijfsprocessen te optimaliseren. Dit resulteert in een miljoenenbesparing en tegelijkertijd zorgt het voor een hogere klanttevredenheid.

Op dit moment heeft Celonis kantoren in Nederland, Duitsland, de Verenigde Staten, en het Verenigd Koninkrijk.

T : +49 89 4161596 70
W :

Volg Celonis op: facebook | twitter | linkedin | blog
Laatste persberichten
18 sep 2019 Celonis en Genpact combineren software en consultancy voor optimale transformatieprocessen

20 aug 2019 Celonis benoemd tot meest innovatieve techbedrijf van het jaar in Gold Stevie Awards

6 aug 2019 Drie tips voor een geslaagde ERP-migratie
Bedrijfslocatie