www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

Celonis bedrijfsprofiel

Logo Celonis
Celonis is van mening dat elk bedrijf zijn volledige uitvoeringscapaciteit kan ontgrendelen. Het Celonis Execution Management System (EMS) wordt aangedreven door de process mining-kern van het bedrijf en biedt een set van instrumenten, applicaties en een ontwikkelaarsstudio voor zakelijke gebruikers. Dit aanbod helpt bedrijven bij het beheren van elk facet van executiemanagement; van analyse en strategie tot planning, beheer, acties en automatisering. Celonis heeft duizenden klanten, waaronder ABB, AstraZeneca, Bosch, Coca Cola, Citibank, Dell, GSK, John Deere, L'Oreal, Siemens, Uber, Vodafone en Whirlpool. Het hoofdkantoor van Celonis is in München, Duitsland en New York City, VS. Het bedrijf heeft wereldwijd 15 kantoren.

Volg Celonis via: facebook | twitter | linkedin | blog
Laatste persberichten
Omesh Agam aan de slag als CISO bij Celonis

Celonis benoemt Vanessa Candela tot Chief Legal Officer