www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
ShoppingTomorrow bedrijfsprofiel
Logo ShoppingTomorrow
Onderzoeksplatform ShoppingTomorrow

Ben jij al voorbereid op de consument van de toekomst? Weet jij bij welke technologische ontwikkelingen je absoluut moet aanhaken? En wat is jouw strategie tegenover de giga concurrentie vanuit het westen en oosten? De 660 experts van ShoppingTomorrow bereiden jouw e-commercebedrijf concreet hierop voor. Kijk voor de resultaten van Shopping2020 (de voorganger van ShoppingTomorrow) en voor nieuwe inzichten van het onderzoek op www.shoppingtomorrow.nl.

Waarom ShoppingTomorrow?

Het doel van ShoppingTomorrow is om retailers voor te bereiden op de toekomst, op bedrijfs-, branche- én nationaal niveau. Het is een actieprogramma waarbij 30 expertgroepen niet alleen een visie vormen op de toekomst, maar ook concrete acties ontwikkelen om hierop in te spelen. Denk aan zaken als e-ID, drempelloos betalen, cross border e-commerce, omnichannel, e-accelerator (voor start-ups) en de ecologische voetafdruk. Interesse? Mail info@shoppingtomorrow.nl!

ShoppingTomorrow is een onderzoeksplatform geïnitieerd door Thuiswinkel.org.

W :

Volg ShoppingTomorrow op: twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
12 mrt 2019 Zes van de tien retailers en hoteleigenaren maken zich zorgen over macht online platforms

14 nov 2018 Consumenten: Over vijf jaar wordt 22% van de boodschappen online gedaan

18 jan 2017 Brancheverenigingen bouwen samen aan retailsucces
Bedrijfslocatie