www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlContentbureau
2473 volgers blijven op de hoogte!
Icecat NV bedrijfsprofiel
Logo Icecat NV
Icecat N.V. is een mondiale uitgever en syndicator van productinformatie. Icecat is in 2009 opgericht als spin-off van iMerge BV door DGA Martijn Hoogeveen en Erik Snijders (CCO), Sergey Shvets (CTO) en Alena Velychko (Editor-inchief) als mede-aandeelhouders.
Icecat omvat de dochtermaatschappijen Icecat LLC (Icecat Ukraine) en Icecat Content Sourcing OÜ (Icecat Estonia) en de participatie Hatch B.V. De cost centers Icecat Ukraine en Icecat Estonia zijn verantwoordelijk voor de inhuur van editor- en software developer-capaciteit. Hatch BV (voorheen Iceleads BV) levert slimme “Koop Nu”-knoppen die ervoor zorgen dat de websites van fabrikanten meetbare verkopen genereren via hun online wederverkopers.

T : +31 (0)30-7114700
F : +31 (0)30 276 0926
W :

Volg Icecat NV op: linkedin
Laatste persberichten
29 jul 2019 Winst en omzet beursgenoteerd Icecat groeien in eerste zes maanden 2019. Google en Amazon kiezen voor Icecat. Peter Sol aangesteld als nieuwe CCO.

29 okt 2018 Icecat-aandeelhouders realiseren exit medeoprichter

15 okt 2018 Beursgenoteerd Icecat omzet expandeert 20% in 3e kwartaal 2018