www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl

2513 volgers @ICTberichten

Buckaroo B.V. bedrijfsprofiel

Logo Buckaroo B.V.
Buckaroo is in 2014, 2015 én 2016 uitgeroepen tot Beste Payment Provider van Nederland en heeft sinds 2005 ervaring in de e-commerce branche. Buckaroo biedt u een zeer complete internetkassa, voorzien van een breed aanbod aan nationale en internationale betaalmethoden en een volledig gedigitaliseerd facturatie systeem. Momenteel maken ruim 5.000 bedrijven gebruik van de betaaloplossingen van Buckaroo. Zo behoren onder andere Staatsloterij, Pathé Theaters, Ziggo, Miss Etam, WoningNet en RTL Nederland tot de uitgebreide klantenkring van Buckaroo.

Unieke kenmerken van Buckaroo:
- Uitgebreide extra modules zoals Anti Fraude, Credit Management, Loyalty en Point Of Sale
- Automatische digitale facturen en herinneringen opmaken en versturen in eigen huisstijl
- Mobiel betalen mogelijk, inclusief betalingen via een QR-code
- Plugins voor Magento, Magento 2.0, Woocommerce, Virtuemart, WordPress en vele anderen
- Dagelijkse uitbetaling mogelijk
- Gratis gebruikerstraining, zowel op kantoor als online

Een online winkel starten of verder door ontwikkelen? Uw facturatieproces optimaliseren en digitaliseren? Of juist meer conversie en resultaat behalen via het betalingsverkeer en meer weten over loyalty mogelijkheden? Neem dan contact op met één van onze accountmanagers via het telefoonnummer +31 (0)30-711 50 00 of stuur een e-mail naar sales@buckaroo.nl.

Onderdeel Intrum Justitia
Buckaroo is sinds januari 2012 onderdeel van de Intrum Justitia Groep. Met ruim 3.800 werknemers in 20 landen is Intrum Justitia momenteel de grootste aanbieder van credit management services in Europa. Intrum en Buckaroo bundelen in deze samenwerking het beste van twee werelden: een sterke knowhow op het vlak van invorderingen vanuit Intrum en de jarenlange online billing & payment ervaring van Buckaroo. Deze samenwerking uit zich in een volledig geautomatiseerd proces, van betaling tot afhandeling, gekoppeld aan het Buckaroo systeem.

Buckaroo, boosting your business!

info@buckaroo.nl

Volg Buckaroo B.V. ook via: facebook | twitter | linkedin | youtube