www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl
2479 volgers blijven op de hoogte!

NGDATA bedrijfsprofiel

Logo NGDATA
NGDATA®helpt datarijke bedrijven – bijvoorbeeld in de financiële dienstverlening, telecom, media/entertainment, nutssector en hospitality/travel – slimmere en meer verbonden klantervaringen te bieden. NGDATA’s geavanceerde customer data platform (CDP) zet mensen centraal binnen elke interactie met bedrijven door middel van het Customer DNA. Het Customer DNA leert voortdurend en in real time van menselijk gedrag en van de omgeving van klanten. NGDATA werkt met verschillende bedrijven wereldwijd,zoals Belfius Bank, Innogy and Telenet,om hen in hun digitale transformatie te ondersteunen. Het van oorsprong Vlaamse bedrijf is in Nederland gevestigd in Amsterdam en beschikt over vestigingen in de Verenigde Staten, Europa en Azië/Pacific.

W :

Volg NGDATA op: facebook | twitter | linkedin | blog
Laatste persberichten
21 nov 2018 3 tips voor een betere data-strategie

28 jun 2018 Succes in marketing dankzij de juiste technologie

23 jan 2018 NGDATA maakt met nieuwe Lily release slimmere customer experiences en diepgaandere inzichten mogelijk
Bedrijfslocatie

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl