www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

MvR & Partners bedrijfsprofiel

Logo MvR & Partners
MvR & Partners is in 2011 opgericht vanuit de overtuiging dat de snel toenemende digitalisering een grote verandering voor de overheid betekent. Onze missie is om deze verandering te begeleiden en de voordelen van digitaliseren voor (semi-)overheidsorganisaties, de mensen die daar werken én de maatschappij te helpen realiseren. MvR & Partners levert/begeleidt digitaliseringstrajecten met adviseurs die dit vakgebied door en door kennen. Onze adviseurs zetten met energie en overtuiging hun expertise in, om onze opdrachtgevers te laten excelleren in de digitale (r)evolutie. Onze diensten concentreren zich rondom projectbegeleiding, procesverbetering en opleidingstrajecten bij de invoering van digitaal samenwerken en informatiemanagement.

info@mvr.nl

Volg MvR & Partners via: twitter | linkedin
Laatste persberichten
Gemeente Renkum zet met MvR & Partners in op Datagestuurd Werken Sociaal Domein