www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

iSense ICT Professionals bedrijfsprofiel

Logo iSense ICT Professionals
Sinds de start in 1998 is iSense uitgegroeid tot één van de grootste ICT-detacheerders van Nederland. Vanuit de kantoren in Gouda, Eindhoven en Zwolle zet men zich dagelijks in voor zowel ICT’ers als voor organisaties die van ICT een drijvende kracht willen maken. De organisatie bestaat uit ruim 500 medewerkers. Met 100 ambitieuze consultants op kantoor en ruim 400 ICT-professionals laat iSense mens en organisatie groeien. Samen zorgen zij ervoor dat de beste ICT’er op de leukste werkplek terechtkomt, dat de kennis rondom ICT verder wordt uitgebreid en dat men voorop blijven lopen in de arbeidsmarktontwikkelingen. iSense ICT Professionals is net als de bedrijven PEAK-IT en Experis Ciber, onderdeel van Experis. Daarmee is Experis een van de grootste spelers op het gebied van ICT-dienstverlening in Nederland.

info@isense.nl

Volg iSense ICT Professionals via: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
Aantal IT-vacatures trekt na korte dip tijdens coronacrisis weer aan