www.LVTPR.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2499 volgers blijven op de hoogte!

INTO bedrijfsprofiel

Logo INTO
INTO is de grootste B2B leverancier van Nederland voor cloud based werkomgevingen inclusief (tele)communicatie. Als Cloud Service Enabler laat INTO Ondernemend Nederland profiteren van de digitale werkomgevingsmogelijkheden van vandaag én morgen. INTO biedt alle bouwblokken voor een digitale werkomgeving: van telecom tot infrastructuur, van digitale werkplek tot hardware.

Door nauwe samenwerking met onze Triple A partners en krachtige franchiseondernemers, komen we tot innovatieve oplossingen waardoor organisaties nóg slimmer kunnen samenwerken. Een complexe wereld transparant en toegankelijk maken staat daarbij centraal. Wij noemen dit: ‘Simplicity as a Service’. De 40 franchiseondernemers zorgen voor een landelijke dekking en zijn altijd dichtbij de klant. Samen zorgen we ervoor dat klanten zich kunnen concentreren op waar ze goed in zijn: ondernemen.

INTO laat het werken. www.into.nu

T : 088 - 7777 000
F : 088 - 7777 007
E : servicedesk@into.nu