Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Bronto Software bedrijfsprofiel

Logo Bronto Software
Bronto Software, onderdeel van NetSuite (NYSE: N), biedt een op de cloud gebaseerd commerce marketing automation-platform voor mid-market en enterprise organisaties over de hele wereld. Bronto is de nummer één e-mail marketingprovider onder bedrijven in de Internet Retailer Top 1000, met toonaangevende merken zoals Björn Borg, Joseph Joseph, notonthehighstreet, Samsonite en Vivienne Westwood. Het Bronto Marketing Platform is vergaand geïntegreerd met commerce platforms, zoals NetSuite, Magento, Demandware en Kibo. Het hoofdkantoor is gevestigd in Durham, North Carolina, met kantoren in Londen, Sydney, New York en Los Angeles.

+44 203 640 2040
+44 203 640 2041
europe@bronto.com

Volg Bronto Software via: facebook | twitter | youtube | flickr | blog