www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

OASIS bedrijfsprofiel

Logo OASIS
OASIS (Organization for the Advancement of Structured Information Standards) is een non-profit consortium voor de ontwikkeling, convergentie en adoptie van open standaarden voor de wereldwijde informatiemaatschappij. OASIS produceert standaarden voor o.a. Cloud computing, beveiliging, SOA, web services, smart grid, content technologieën, emergency management en e-overheid. OASIS open standaarden geven de mogelijkheid tot het verlagen van kosten en het stimuleren van innovatie en beschermt het recht op de vrije keuze van technologie. OASIS-leden vertegenwoordigen marktbreed publieke en commerciële leiders in technologie, gebruikers en beïnvloeders. Het consortium heeft meer dan 5000 deelnemers die ruim 600 organisaties en individuele leden in 100 landen vertegenwoordigen.

info@oasis-open.org

Volg OASIS via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Nederlander Gershon Janssen aangesteld als voorzitter Raad van Bestuur OASIS