www.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
DEKRA bedrijfsprofiel
Logo DEKRA
Sinds 90 jaar werkt DEKRA aan veiligheid. Uit de in 1925 in Berlijn opgerichte Deutsche Kraftfahrzeug-Überwachungs-Verein e.V is een wereldwijd toonaangevend expertisebedrijf ontstaan. DEKRA SE, een honderd procent dochteronderneming van DEKRA e.V., stuurt de operationele bedrijfsvoering van het concern aan. In boekjaar 2015 heeft DEKRA een omzet van ongeveer 2,7 miljard gerealiseerd. Er werken bij het bedrijf ongeveer 37.400 medewerkers in meer van vijftig landen op vijf continenten. Met gekwalificeerde en onafhankelijke dienstverlening houden ze zich bezig met veiligheid in het verkeer, op de werkplek en thuis. Het portfolio varieert van voertuiginspecties en -keuringen, via schadeafhandeling, industriële en bouwinspecties, advisering over veiligheid, testen en certificering van producten en systemen tot en met opleidingen en tijdelijk werk. De ambitie tot het 100-jarige bestaan luidt: DEKRA wordt dé wereldwijde partner voor een veilige wereld.

T : +31 88 96 83000
F : +31 88 96 83100
W :

Volg DEKRA op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
16 okt 2019 Bert Zoetbrood gaat leiding geven aan DEKRA in Noord-Amerika

19 jul 2017 DEKRA neemt racecircuit over

15 dec 2016 Omzet DEKRA groeit in 2016 naar ruim 2,9 miljard euro
 DEKRA persberichtenarchief (12 berichten)
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl