www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Softwaregids.nl bedrijfsprofiel

De Softwaregids is een initiatief van TOSCO - The Portal Company.De doelstelling van de Softwaregids is de zakelijke gebruiker te informeren over beschikbare applicaties.De Softwaregids (actief sinds 1999) is met 5.000 deelnemers en 20.000 softwareproducten de grootste, gratis toegankelijke software database in de Benelux en altijd up-to-date.

Softwarehuizen registreren deze gegevens zelf. De deelnemende bedrijven worden aangespoord om met regelmaat de aangeboden informatie te updaten. Hierdoor is zowel de juistheid alsook de courantheid van de aangeboden informatie gewaarborgd. De volgorde van de gepresenteerde gegevens wordt bepaald door een algoritme dat rekening houdt met de courantheid en de relevantie van het gezochte criterium.

Laatste persberichten
De Softwaregids, 12,5 jaar toonaangevend als informatiebron voor zakelijke software.

De Softwaregids gaat een samenwerkingovereenkomst aan met itsbusiness.nl.

De Softwaregids breidt uit naar België.
Bedrijfslocatie