www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekersContentbureau

Virtuozzo bedrijfsprofiel

Logo Virtuozzo
Virtuozzo is een pionier op het gebied van commercieel beschikbare containertechnologie en blijft innoveren in gebieden variërend van toonaangevende gevirtualiseerde object storage, cloud-geoptimaliseerde Linux-distributies en baanbrekende container migratietechnologieën. Belangrijke service providers vertrouwen wereldwijd op Virtuozzo virtualisatie als schaalbaar en veilig serviceplatform. Virtuozzo levert bijdragen aan vele open source projecten, waaronder OpenVZ, CRIU™, KVM, Docker, OpenStack en de Linux-kernel, en werkt samen met Docker, OpenStack, Cloud Native Computing Foundation, Open Container Initiative en The Linux Foundation. Het hoofdkantoor van Virtuozzo is in Seattle en er zijn vestigingen in Londen en Moskou.

Laatste persberichten
Virtuozzo lanceert vernieuwde Hyper-Converged oplossing dankzij Open Source technologie en geoptimaliseerde KVM

Reisorganisatie Thomas Cook kiest Virtuozzo via cloudprovider netclusive
Bedrijfslocatie