www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl

Lightspeed bedrijfsprofiel

Logo Lightspeed
Lightspeed (TSX: LSPD) is een cloud-gebaseerd commerce platform dat kleine en middelgrote bedrijven in ongeveer honderd landen ondersteunt. Met slimme, schaalbare en betrouwbare kassasystemen is het een alles-in-één oplossing die restaurants en retailers helpt om via verschillende kanalen te verkopen, dagelijkse activiteiten te managen, verbinding aan te gaan met consumenten, betalingen te accepteren en hierdoor te groeien. Het hoofdkantoor is gevestigd in Montréal, Canada, en Lightspeed wordt vertrouwd door de populaire lokale ondernemers binnen de retail en horeca. Lightspeed is inmiddels uitgegroeid tot ruim 900 medewerkers, met kantoren in Canada, de VS, Europa en Australië. Het hoofdkantoor in Nederland is gevestigd in Amsterdam.

info.nl@lightspeedhq.com

Volg Lightspeed via: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog | instagram
Laatste persberichten
Lightspeed breidt eCommerce product uit met multi-channelmogelijkheden ter ondersteuning van de digitale transformatie van mkb-klanten