Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2473 volgers blijven op de hoogte!
Penton bedrijfsprofiel
Logo Penton
Penton ondersteunt dag in, dag uit meer dan zestien miljoen professionals. Zij rekenen er op dat wij insights, informatie en werkflows tools leveren; dat we ze informeren over bedrijfskritische beslissingen; dat we netwerken en communities bieden waardoor ze met branchegenoten en partners in contact komen en voorzien in data en marketing services waarmee ze de business prestaties en ROI kunnen vergroten.
Penton is een groeibedrijf met een track-record van sterke prestaties en succes en wordt daarbij ondersteund door de mede-eigenaren: MidOcean Partners en U.S. Equity Partners II, een investeringsfonds ondersteund door Wasserstein & Co, LP.

Cheryl Kemp
T : 212 204 4200
E : cheryl.kemp@penton.com
W :

Volg Penton op: linkedin
Laatste persberichten
15 sep 2016 Penton's ResellerClub Presents HostingCon Europe - Erik Akerboom, Hoofd Nederlandse Politie, geeft keynote op HostingCon Amsterdam

14 jun 2016 Penton's ResellerClub Presents HostingCon Europe – keynote door Jamie Woodruff
Bedrijfslocatie

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl