www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

2515 volgers @ICTberichten

Lookout bedrijfsprofiel

Logo Lookout
Lookout is een geïntegreerd endpoint-to-cloud securitybedrijf. Het is de missie van Lookout om onze digitale toekomst veilig te stellen en te versterken in een op privacy gerichte wereld waarin mobiliteit en de cloud essentieel zijn bij alles wat we doen. Het bedrijf helpt consumenten en werknemers bij het beschermen van hun gegevens en om veilig verbonden te blijven, zonder dat hun privacy en vertrouwen wordt geschonden. Lookout wordt gebruikt door miljoenen consumenten, grote organisaties en overheidsinstanties, en door partners zoals AT&T, Verizon, Vodafone, Microsoft, Google en Apple. Het hoofdkantoor is gevestigd in San Francisco, Lookout heeft tevens vestigingen in Haarlem, Boston, Londen, Sydney, Tokyo, Toronto en Washington, D.C.

Volg Lookout ook via: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
Lookout komt met de eerste Zero Trust-oplossing die zichzelf automatisch aanpast voor optimale security

Lookout ontdekt duizenden SonicSpy-spyware apps