www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.EVENTIVE.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
Rubrik bedrijfsprofiel
Logo Rubrik
Rubrik maakt applicaties direct beschikbaar en biedt databescherming, opties voor zoeken, analytics, archivering en copy datamanagement. Hybride cloudbedrijven doen hun voordeel met Rubrik’s marktleidende Cloud Data Managementplatform dat simpel werkt en instant toegang tot data biedt, apps mobiel maakt en voor policy-gedreven automatisering, bescherming tegen ransomware en analytics op schaal zorgt.

Rubrik is door Gartner's 2017 Magic Quadrant for Data Center Backup and Recovery Solutions uitgeroepen tot Visionair. Het bedrijf werd vermeld in de Forbes Cloud 100, LinkedIn's Top Companies: Startups en geëerd met een CRN 2017 Tech Innovator Award.

Laatste persberichten
22 mei 2019 Mall of America zet digitale transformatie in en vervolgt Public Cloud Journey met Rubrik

16 mei 2019 Google veteraan Vinod Marur start bij Rubrik als Senior Vice President Engineering

16 mei 2019 Rubrik benoemt Rinki Sethi tot Chief Information Security Officer