www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

LogRhythm bedrijfsprofiel

Logo LogRhythm
LogRhythm is de pionier op het gebied van Threat Lifecycle ManagementTM-technologie (TLM) en stelt organisaties op zes continenten in staat om cyberbedreigingen snel te detecteren en te neutraliseren. Het TLM-platform van LogRhythm’s TLM combineert toonaangevende data-lake-technologie, artificial intelligence (AI), security analytics en security automation & orchestration binnen een end-to-end oplossing. LogRhythm fungeert als basis voor een op AI gebaseerdSecurity Operations Center en helpt klanten bij het beschermen van hun cloud-, fysieke en virtuele infrastructuren. LogRhythm kreeg verschillende erkenningen, waaronder de positie van Leider in Gartners SIEM Magic Quadrant.

1-866-384-0713
info@logrhythm.com

Volg LogRhythm via: twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten