www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
LogRhythm bedrijfsprofiel
Logo LogRhythm
LogRhythm is de pionier op het gebied van Threat Lifecycle ManagementTM-technologie (TLM) en stelt organisaties op zes continenten in staat om cyberbedreigingen snel te detecteren en te neutraliseren. Het TLM-platform van LogRhythm’s TLM combineert toonaangevende data-lake-technologie, artificial intelligence (AI), security analytics en security automation & orchestration binnen een end-to-end oplossing. LogRhythm fungeert als basis voor een op AI gebaseerdSecurity Operations Center en helpt klanten bij het beschermen van hun cloud-, fysieke en virtuele infrastructuren. LogRhythm kreeg verschillende erkenningen, waaronder de positie van Leider in Gartners SIEM Magic Quadrant.

T : 1-866-384-0713
E : info@logrhythm.com
W :

Volg LogRhythm op: twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
5 nov 2019 LogRhythm lanceert migratiedienst voor klanten van Splunk

1 okt 2019 LogRhythm introduceert eerste echt ongelimiteerde Data Plan voor SIEM

16 mei 2019 LogRhythm lanceert cloudversie van zijn NextGen Security Information & Event Management-platform (SIEM)
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureau