www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2472 volgers blijven op de hoogte!
Nuance bedrijfsprofiel
Logo Nuance
Nuance Communications, Inc. (NASDAQ: NUAN) is pionier en marktleider op het gebied van innovatieve AI-spraakoplossingen die intelligentie toevoegen aan het dagelijks leven. Het bedrijf levert oplossingen die menselijke spraak kunnen begrijpen, analyseren en daarop kunnen reageren om de productiviteit te verhogen en de menselijke intelligentie te versterken. Nuance heeft tientallen jaren ervaring op het gebied van domain en artificial intelligence. Duizenden bedrijven in verschillende sectoren, waaronder healthcare, telecommunicatie, automotive en financiële dienstverlening, gebruiken de oplossingen van Nuance om de ervaringen van hun klanten en medewerkers te verbeteren.

Vanessa Richter
T : + 32 9 2398031
E : Vanessa.richter@nuance.com
W :

Volg Nuance op: twitter
Laatste persberichten
17 okt 2019 Nuance en Microsoft werken samen om de arts-patiënt ervaring te transformeren

3 okt 2019 Nuance Gatekeeper zet AI-gedreven security en biometrie in om wereldwijd fraudeprobleem aan te pakken

10 jul 2019 Nuance onthult nieuwe Lightning Engine
 Nuance persberichtenarchief (53 berichten)
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau