www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Nuance bedrijfsprofiel

Logo Nuance
Nuance Communications, Inc. (NASDAQ: NUAN) is pionier en marktleider op het gebied van innovatieve AI-oplossingen die intelligentie toevoegen aan ons dagelijks werk en leven. Het bedrijf levert oplossingen die mensen kunnen begrijpen, analyseren en op hen kunnen reageren om de menselijke intelligentie te versterken en zo productiviteit en security te verhogen. Nuance heeft tientallen jaren ervaring op het gebied van domain en artificial intelligence. Duizenden bedrijven in verschillende sectoren, waaronder gezondheidszorg, financiële dienstverlening, telecommunicatie, overheid en detailhandel, gebruiken de oplossingen van Nuance om de relaties te versterken en de ervaringen te verbeteren voor hun klanten en personeel.

Vanessa Richter
+ 32 9 2398031
Vanessa.richter@nuance.com

Volg Nuance via: twitter