www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl

Aerea bedrijfsprofiel

Logo Aerea
Aerea is een leverancier van connectiviteitdiensten voor het Internet of Things (IoT). Het bedrijf exploiteert in Nederland een netwerk gebaseerd op SIGFOX-technologie, een Low Power Wide-Area Network (LPWAN) met een hoge capaciteit. Dit maakt het geschikt voor toepassingen als slimme meters, het traceren van goederen, en intelligente sensoren in gebouwen en steden. Bedrijven die met internet verbonden objecten op grote schaal willen toepassen en operational excellence nastreven, profiteren van de lage tarieven en lange levensduur van de batterijen. Verder biedt Aerea Machine-to-Machine (M2M) connectiviteitsoplossingen voor klanten als verzekeringsmaatschappijen, beveiligingsbedrijven, overheden en nutsbedrijven.

+31 (0) 10 8 92 91 90
info@aerea.nl

Volg Aerea op: twitter | linkedin
Laatste persberichten