www.LVTPR.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!

Yotta bedrijfsprofiel

Logo Yotta
Yotta is een leverancier van softwareoplossingen en diensten die (lokale) overheden en asset managers in staat stelt om infrastructuur ingrijpend te verbeteren. Innovatie staat centraal, of het nu gaat om de ontwikkeling van efficiëntere en accuratere bewakingstechnieken of de ontwikkeling van software die het ontastbare tastbaar maakt. Met ruim 200 klanten (waaronder Britse gemeenten, servicepartners en onderhoudsaannemers en een groeiende klantenkring in Europa en Australië) is Yotta wereldwijd leider in infrastructureel asset management.

Yotta heeft in 2017 zijn nieuwe connected asset management-platform Alloy geïntroduceerd. Deze cloud-oplossing maakt het eenvoudiger voor organisaties in alle delen van de wereld om enorme hoeveelheden data te beheren. Gebruikers kunnen deze data eenvoudig real-time raadplegen, verkennen en inzetten ter verbetering van hun dienstverlening. Voor meer informatie: www.yotta.co.uk

T : 01926 319 600
F : 01926 809 999
E : contactus@yotta.co.uk
W :

Volg Yotta op: facebook | linkedin
Laatste persberichten
21 dec 2017 Yotta betreedt Nederlandse markt met platform voor infrastructureel asset management

10 mei 2016 Yotta is trots zijn Europese expansie door een reeks benoemingen aan te kondigen.
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl