www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!

Talend bedrijfsprofiel

Logo Talend
Talend (NASDAQ: TLND) is marktleider in cloudintegratieoplossingen en bevrijdt data uit legacy-infrastructuren. Hierdoor kunnen bedrijven data sneller voor zich laten werken. Talend Cloud levert één platform voor data-integratie tussen publieke, private of hybride cloudomgevingen en on premise-omgevingen. Dit resulteert in een betere samenwerking tussen de business en IT-teams. De open, gedegen en elastische architectuur stelt bedrijven in staat om snel marktinnovaties te omarmen. Talend stelt bedrijven in staat om altijd op een kosteneffectieve manier te voldoen aan de eisen van gebruikers, use cases en toenemende data-volumes.

De oplossingen van Talend ondersteunen meer dan 1.500 organisaties in diverse sectoren wereldwijd, zoals GE, HP inc. en Domino’s. Daarnaast is Talend door diverse analisten en publicaties benoemd als leider, zoals Forbes, InfoWorld en SD Times.

T : +1 (650) 539 3200
W :

Volg Talend op: facebook | twitter | linkedin | blog | instagram
Laatste persberichten
16 okt 2018 Snellere inzichten in schaalbare data met Talend Fall 2018

14 sep 2018 Meerderheid bedrijven voldoet niet aan GDPR-eisen

25 jul 2018 Talend benoemd tot leider in Gartner Magic Quadrant voor Data Integration Tools
 Talend persberichtenarchief (46 berichten)
Bedrijfslocatie

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl