www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl

Innovience International B.V. bedrijfsprofiel

Logo Innovience International B.V.
Innovience International BV ontwikkelt innovatieve, inpandige telecomproducten op basis van optische technologie (licht) met als doel gebruiksgemak in communicatie voor de eindgebruiker. Innovience International heeft de voordelen van Plastic Optical Fiber (POF) geïntegreerd in een innovatieve en gebruiksvriendelijke inpandige netwerkoplossing, OptoXSTM. Hiermee wordt een betrouwbare, toekomstvaste en snelle (1Gbps) internetverbinding tot stand gebracht, die zowel in woningen als in professionele ruimten duurzaam kan worden ingezet. Innovience International BV is gevestigd in Tilburg. Innovience is de geregistreerde handelsnaam van Innovience International BV.

+31(0)137 620 535
info@innovience.com
Laatste persberichten
Mobiele breedband verbindingen nu ook mogelijk met behoud van privacy