www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl

Wegdekmeten.nl bedrijfsprofiel

Logo Wegdekmeten.nl
Wegdekmeten.nl is een jong en dynamisch bedrijf dat zich richt op het in kaart brengen van de wegdekconditie en het leveren van een programma dat het mogelijk maakt de gegenereerde data te interpreteren om de juiste onderhoudsstrategie te kunnen bepalen.

Als wegbeheerder of aannemer met de verantwoordelijkheid voor een deel van het wegennet van Nederland bent u op zoek naar inzicht in de staat van het wegdek. Voor rapportages aan opdrachtgevers of op het juiste moment inplannen van onderhoud.

Wegdekmeten.nl biedt hiervoor een totaaloplossing die uniek is in Nederland. Nauwkeurige metingen van periodieke weginspecties registeren alles op en om de weg. Alle data die bij de weginspecties wordt vastgelegd wordt vergaard met een speciaal meetvoertuig. Het meetvoertuig is voorzien van 4 camera’s en 15 lasers waarmee belangrijke en essentiële wegdekgegevens in kaart worden gebracht.

Met de unieke internetapplicatie die Wegdekmeten.nl daarbij aanbiedt, wordt geholpen met het optimaal plannen van onderhoud. Bij aanbestedingen en voorbereiding van uit te voeren werkzaamheden geeft de verkregen data u inzicht om faalkosten en risico’s te minimaliseren. Kostenbesparing als gevolg van preventief onderhoud en optimaal inzicht in de toestand van de weg en uw beheerbudget zijn hierbij de grote voordelen.

U heeft hierbij 24 uur per dag toegang tot de gegevens en houdt u alles onder controle.

info@wegdekmeten.nl

KvK

Volg Wegdekmeten.nl via: linkedin
Laatste persberichten