Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
Content Guru B.V. bedrijfsprofiel
Logo Content Guru B.V.
Content Guru is leverancier van het storm Cloud Contact Center-platform. Een cloud-oplossing voor klantcontact. Met storm is klantcommunicatie over alle kanalen (telefoon, sms, chat, social media, etc) heen te integreren met bestaande applicaties die in organisaties worden gebruikt (Workforcemanagement, CRM, financiële applicaties, etc). Ook werkt storm uitstekend samen met bestaande telefonieomgevingen. storm wordt geleverd vanuit de cloud. Het enige wat nodig is, is een internetverbinding en device.

Het storm-platform is voor iedere organisatie geschikt. Want of het nu gaat om een aantal kleine uitbreidingen of een compleet schaalbare structuuroplossing: er wordt altijd één centrale omgeving gerealiseerd die voor ieder bedrijf eenvoudig te beheren is. Dankzij een flexibel licentiemodel kiest u niet voor een vaststaand pakket met oplossingen, maar bepaalt u zelf welke diensten op uw organisatie van toepassing zijn. Content Guru is onderdeel van het wereldwijd opererende Redwood Technologies. Het hoofdkantoor van Content Guru is gevestigd in het Verenigd Koninkrijk en heeft verder vestigingen in Duitsland, Nederland en de VS. Kijk voor meer informatie op www.stormklantcontact.com.

Michael van den Brink
T : 088-5769289
E : info@contentguru.nl
W :

Volg Content Guru B.V. op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
20 nov 2018 Gartner positioneert Content Guru voor de vierde keer als Challenger Contact-Center-as-a-Service (CCaaS) in West-Europa

20 dec 2017 Met storm werkt Feenstra gericht aan een optimale klantbeleving

21 nov 2017 Met de keuze voor storm kan G4S de klant veilig te woord staan