Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!

MobileIron bedrijfsprofiel

Logo MobileIron
Als marktleider op het gebied van beveiliging en beheer van mobiele apps, documenten en devices, is het Mobileiron’s missie om organisaties, verspreid over de gehele wereld, in staat te stellen om Mobiel als primair IT platform te benutten voor optimalisatie van bedrijfstransformaties en vergroting van het concurrentievoordeel. Meer dan 10.000 bedrijven en instanties vertrouwen inmiddels op de schaalbare architectuur, de snelle ontwikkelingen en expertise voor hun mobiele initiatieven. Wereldwijde operende organisaties, waaronder 8 van de top 10 autofabrikanten, 7 van de top 10 farmaceutische bedrijven, 5 van de top 10 banken, 5 van de top 10 advocatenkantoren, en 4 van de top 10 retailers, vertrouwen op MobileIron voor hun MobileFirst initiatieven.

T : +31.35.5288.170
E : Benelux@mobileiron.com