ContentbureauContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

Oger Fashion bedrijfsprofiel

Logo Oger Fashion
Oger Fashion ontwikkelt en produceert al 25 jaar eigen kledingcollecties in Italië en presenteert menswear van vrijwel alle Italiaanse topmerken in de Oger stores in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Antwerpen en via de webwinkel Oger.nl. Exclusieve womenswear is verkrijgbaar bij Oger Donna in Amsterdam. De franchisestore van Corneliani staat eveneens in Amsterdam en de Outlet Store is gevestigd in Haarlem. De Oger Holding is in 1989 opgericht door Oger Lusink die zijn eerste herenmodezaak opende in de Amsterdamse P.C. Hooftstraat. Het bedrijf is uitgegroeid tot een onderneming met acht stores en een corporate divisie. Oger is een familiebedrijf waarin de zoons Sander (brand director) en Martijn (creative & buying director) mede-eigenaren zijn en in de toekomst het stokje van hun vader zullen overnemen.

Volg Oger Fashion via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Oger heropent grootste afdeling voor luxe maatwerkkleding in Europa

Oger opent nieuwe interactieve online specialty store