www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!

Snow Software bedrijfsprofiel

Logo Snow Software
Of het nu door gebrek aan controle, onbegrip of compliancy komt, Snow Software is van mening dat de meeste organisaties te veel betalen voor hun software.

Met een hoofdkantoor in Stockholm, Zweden, en kantoren over de hele wereld, is Snow Software de grootste ontwikkelaar van Software Asset Management (SAM)-oplossingen. Snow Software zorgt ervoor dat de uitgaven aan bedrijfssoftware goed besteed geld is. Met behulp van Snow Software beschikken organisaties over de juiste licenties voor de software die ze gebruiken – niet te veel en niet te weinig.

Snow Software heeft meer lokale kantoren en regionale ondersteuningscentra dan alle andere aanbieders van SAM-oplossingen. Meer dan 4.500 organisaties over de hele wereld maken gebruik van Snow Software’s SAM-oplossingen op locatie en in de cloud, om softwarelicenties van meer dan 11 miljoen apparaten te beheren, van mobiel tot desktop, datacenter en in de cloud.

T : +31 23 531 54 60
E : infonl@snowsoftware.com
W :

Volg Snow Software op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
5 okt 2018 Snow Software stelt Ken Schock aan als Chief Revenue Officer

28 sep 2018 Microsoft gaat vanaf maandag 1 oktober zijn prijzen met 10 procent verhogen

21 sep 2018 Snow Software overschrijdt honderd miljoen dollar aan wereldwijde omzet
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com