www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl

Thales bedrijfsprofiel

Logo Thales
Thales (Euronext Paris: HO) is wereldwijd technologieleider die de wereld van morgen, vandaag vormgeeft. Thales biedt oplossingen, producten en diensten aan klanten in de sectoren luchtvaart, ruimtevaart, transport, defensie en digitale identiteit en security. Met 83.000 medewerkers in 68 landen genereerde Thales in 2019 een omzet van €19 miljard (op pro forma basis, inclusief Gemalto over 12 maanden). Thales investeert vooral in digitale innovaties zoals Connectivity, Big Data, kunstmatige intelligentie en cybersecurity. Technologieën die bedrijven, organisaties en overheden ondersteunen in hun beslissende momenten. Thales Nederland is onderdeel van de internationale Thales Groep. Zo’n 2.200 medewerkers werken in Hengelo, Delft, Huizen. Eindhoven, Breda en Rotterdam aan de ontwikkeling, productie en integratie van hightech systemen. Bijvoorbeeld radar, command & control, OV chipkaart, communicatiesystemen en cybersecurity voor defensie, transport en security.

info@nl.thalesgroup.com

Volg Thales via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Damen and Thales bouwen het toekomstige Duitse MKS 180 fregat