www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2496 volgers blijven op de hoogte!

Thales bedrijfsprofiel

Logo Thales
De mensen op wie we allemaal vertrouwen om de wereld draaiende te houden, vertrouwen op Thales. Onze klanten komen naar ons toe met grote ambities: om het leven beter te maken, om ons veilig te houden. Door een unieke combinatie van diverse expertise, talenten en culturen, ontwerpen en leveren onze architecten buitengewone hoogtechnologische oplossingen. Oplossingen die morgen mogelijk maken, en wel vandaag. Van de bodem van de oceanen tot diep in de ruimte en cyberspace helpen we onze klanten slimmer te denken en sneller te handelen – zodat groeiende complexiteit en ieder beslissend moment beheersbaar blijft. Thales genereert  na de overname van Gemalto in 2019 een omzet van € 19 miljard met 80.000 werknemers in 68 landen.

T : +31 74 2488111
E : info@nl.thalesgroup.com
W :

Volg Thales op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
IT-managers luiden noodklok voor digitale veiligheid door massale route naar de cloud

Thales maakt einde aan wachtwoordtijdperk met een badge die zowel pc’s ontgrendelt als veilige toegang tot cloud biedt

Fujitsu kiest voor identificatie- en beveiligingstechnologie van Thales
 Thales persberichtenarchief (39 berichten)
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlContentbureau