www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

Thales bedrijfsprofiel

Logo Thales
Thales (Euronext Parijs: HO) is wereldleider op het gebied van geavanceerde technologieën. De focus ligt op digitale en 'deep tech'-innovaties zoals connectiviteit, big data, kunstmatige intelligentie, cybersecurity en kwantumcomputers. Om te bouwen aan een toekomst vol vertrouwen, die cruciaal is voor de ontwikkeling van onze samenleving. Thales biedt haar klanten - organisaties en overheden – producten en diensten op het gebied van defensie, luchtvaart, ruimtevaart, transport, digitale identiteit en veiligheid. Organisaties worden door Thales ondersteund bij het vervullen van hun cruciale rol. Waarbij altijd het individu, als drijvende kracht achter iedere beslissing, centraal staat. Thales heeft 81.000 medewerkers in 68 landen. In 2020 realiseerde het bedrijf een omzet van € 17 miljard. Thales Nederland is onderdeel van de internationale Thales Group. Zo’n 2.200 medewerkers werken in Hengelo, Delft, Huizen. Eindhoven, Breda en Rotterdam aan de ontwikkeling, productie en integratie van hightech systemen. Bijvoorbeeld radar, command & control, OV chipkaart, communicatiesystemen en cybersecurity voor defensie, transport en cybersecurity.

info@nl.thalesgroup.com

Volg Thales via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Thales en Google breiden samenwerking uit