www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl

Regus Nederland bedrijfsprofiel

Logo Regus Nederland
Regus is de grootste aanbieder van flexibele werkplekken wereldwijd. Regus heeft een ongeëvenaard netwerk van kantoren, coworking-plekken en vergaderruimtes voor bedrijven in elke stad ter wereld. Het is een kantorennetwerk dat aansluit bij alle zakelijke wensen en behoeften - een wereldwijde infrastructuur gebouwd voor bedrijven.

Het grote netwerk biedt bedrijven de mogelijkheid om overal te opereren, zonder dat er installatiekosten of kapitaalinvesteringen nodig zijn. Hierdoor ervaren bedrijven directe kostenvoordelen en kunnen zij hun kantorenportfolio deels of volledig uitbesteden.XX Het concept van Regus is ontworpen om de productiviteit te verhogen en om gelijkgestemde professionals te verbinden, waardoor een wereldwijde community ontstaat.

Met een netwerk van 3.000 locaties in meer dan 1.000 steden in ruim 100 landen, bedient Regus maandelijks 1,5 miljoen leden

0800 0202000
RegusNL@lewispr.com

KvK